Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identyfikacja i ocena strategii małego przedsiębiorstwa - studium przypadku zakładu cukierniczego = Identification and assessment of a small enterprise strategy - a case study of a confectioners shop

Tytuł:
Identyfikacja i ocena strategii małego przedsiębiorstwa - studium przypadku zakładu cukierniczego = Identification and assessment of a small enterprise strategy - a case study of a confectioners shop
Autorzy:
Rutkiewicz, Krzysztof Adam Autor
Współwytwórcy:
Berbeka, Tomasz. Autor
Tematy:
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Cukiernictwo
Konkurencyjność
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronach 191-192.

artykuł z czasopisma rolniczego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies