Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Synergia kanałów marketingowych w internetowej promocji agroturystyki = Synergy of marketing channels in the internet promotion of agrotourism

Tytuł:
Synergia kanałów marketingowych w internetowej promocji agroturystyki = Synergy of marketing channels in the internet promotion of agrotourism
Autorzy:
Król, Karol (informatyk). Autor
Tematy:
Marketing elektroniczny
Agroturystyka
Komunikowanie marketingowe
Polska
Kanały marketingowe
Media społecznościowe
Marketing strategiczny
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronie 36.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies