Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multimedialne gry dydaktyczne w opinii studentów edukacji wczesnoszkolnej

Tytuł:
Multimedialne gry dydaktyczne w opinii studentów edukacji wczesnoszkolnej
Autorzy:
Majewska, Kamila
Współwytwórcy:
Wydział Nauk Pedagogicznych, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Słowa kluczowe:
edukacja
nauczanie wyższe
multimedialne zasoby edukacyjne
badania
nauczanie wczesnoszkolne
gry dydaktyczne
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu
ISBN, ISSN:
9788394008055
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9210  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Kamila Majewska

Gra jest przede wszystkim zabawą, która poprzez budzenie przyjemnych skojarzeń oraz aranżowanie różnorodnych aktywności wciąga w wir nauki. Owa zabawa „tworzy dziecko. To właśnie w trakcie zabawy dziecko zawsze zachowuje się ponad swój wiek, wychodzi poza swoje codzienne zachowania, jest twórcze i kreatywne. Można powiedzieć, że w zabawie przerasta siebie o głowę”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies