Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie badań i systemu informacji w zarządzaniu marketingowym na przykładzie Krakowskiej Spółdzielni Gastronomicznej

Tytuł:
Wykorzystanie badań i systemu informacji w zarządzaniu marketingowym na przykładzie Krakowskiej Spółdzielni Gastronomicznej
Adamowicz M., Efektywność zarządzania marketingowego, Prace Naukowe Nr 34, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2005, s. 101-111
Autorzy:
Firlej, Krzysztof
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Słowa kluczowe:
determinanty funkcjonowania
globalization
aspekty strategiczne rozwoju
development strategies of enterprises
metody scenariuszowe
CAP
market economy
marketing
globalizacja
scenario methods
strategie
endogenous determinants of development
zarządzanie
strategies
European cooperation
zarządzanie marketingowe
determinants of operations
spółdzielnie
strategie rozwoju przedsiębiorstw
international development strategies
endogeniczne determinanty rozwoju
strategic competencies
management
cele strategiczne
cooperative
kompetencje strategiczne
strategic aspects of development
strategic objectives
integracja europejska
gospodarka rynkowa
marketing management
międzynarodowe strategie rozwoju
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ISBN, ISSN:
8372446261
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/7333  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marketing research conducted by a company should be a systematically planned marketing activity based on the accumulation, analysis and transmission of data concerning its current operation and the oportunity of its future development. The article presents the methods of marketing research in Cracow Catering Company with a particular emphasis on a questionaire for marketing information needs and inquiry system. Research and SWOT analysis based on it, pointed to the need of the implementation of the marketing information system in the present marketing management of the above discussed company, as well the necessity of planning and prediction of its future operation. Please visit: www.krzysztoffirlej.pl

Please visit: www.krzysztoffirlej.pl

Badanie marketingowe prowadzone w przedsiębiorstwie powinno być według założenia systematycznie zaplanowanym działaniem polegającym na zbieraniu, analizie i przekazywaniu danych dotyczących jego bieżącego funkcjonowania oraz możliwości rozwoju w przyszłości. W przedstawionym artykule zaprezentowano sposób przeprowadzenia badań marketingowych w zakładach Krakowskiej Spółdzielni Gastronomicznej ze szczególnym uwzględnieniem kwestionariusza do określenia marketingowych potrzeb informacyjnych oraz systemu wywiadów marketingowych. Przeprowadzone badania oraz sporządzona na ich podstawie analiza SWOT umożliwiły potwierdzenie potrzeby wykorzystywania systemu informacji marketingowej do bieżącego zarządzania marketingowego w prezentowanej spółdzielni oraz konieczność planowania i prognozowania działań w przyszłości.

Krzysztof Firlej

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies