Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer-public Authority Relationship in the Cyber Space

Tytuł:
Customer-public Authority Relationship in the Cyber Space
Relacja klient-instytucja publiczna w cyberprzestrzeni
Autorzy:
Komańda, Marcin
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania
Słowa kluczowe:
klient
administracja publiczna
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe US
ISBN, ISSN:
16406818
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4439  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marcin Komańda

Środowisko Internetu jest obszarem, które cechuje się wysoką turbulentnością. Jest ona w dużej mierze wynikiem aktywności samych użytkowników sieci. Rozwiązania natury formalnej, szczególnie w obszarze szeroko pojętej administracji publicznej z natury rzeczy nie są w stanie nadążyć za oczekiwaniami obywateli w kontekście ich wzajemnych relacji w cyberprzestrzeni. Ważne podkreślenia jest stwierdzenie, że istnieje wśród decydentów politycznych świadomość konieczności śledzenia trendów i wdrażania określonych rozwiązań technologicznych, ale jak wskazuje przykład koncepcji e-governmentu są to rozwiązania o charakterze systemowym, które jak się wydaje, w konkretnych przypadkach mogą rozbiegać się z oczekiwaniami indywidualnych obywateli, których aspiracje i pojmowanie własnej roli w aspekcie społecznym kształtują się równolegle do rozwoju technologii dostępnej na rynku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies