Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PR NGOsów. Komunikacja strategiczna organizacji pozarządowych

Tytuł:
PR NGOsów. Komunikacja strategiczna organizacji pozarządowych
Autorzy:
Łukasiuk, Magdalena
Współwytwórcy:
Uniwersytet Warszawski
Słowa kluczowe:
public relations
strategia
organizacje pozarządowe
komunikacja strategiczna
NGO
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Sub Lupa
ISBN, ISSN:
9788364003172
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4359  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Książka omawia tematykę komunikacji prowadzonej w polskich organizacjach pozarządowych. Zawiera część badawczą poświęconą diagnozie działań komunikacyjnych oraz część instruktażową wskazującą wybrane metody i techniki komunikacyjne wpisane w całościową i przemyślaną strategię komunikacyjną NGO. Duży nacisk kładzie właśnie na strategiczne planowanie polityki komunikacyjnej dopasowane do możliwości organizacji i wymogów współczesnego świata.

Magdalena Łukasiuk

Badania Statutowe, Uniwersytet Warszawski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies