Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Implementation Of Loyalty Forecast Model In Identifying Key Clients Of An Enterprise

Tytuł:
The Implementation Of Loyalty Forecast Model In Identifying Key Clients Of An Enterprise
Autorzy:
Michalska-Dudek, Izabela
Słowa kluczowe:
verification of clients loyalty forecast model accuracy based on empirical data from selected tourism organizer.
model of clients loyalty forecast
key client
clients portfolio
MLP neural network method
Data publikacji:
2013
Wydawca:
SZCZECIN UNIVERSITY PRESS
ISBN, ISSN:
18980511
16406818
Język:
angielski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/3089  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The hereby paper discusses the concept of clients’ loyalty probability forecast model, which may be used in the process of establishing an optimum portfolio of clients by means of identifying and selecting key clients of an enterprise. The verification of sug-gested model correctness in the process of consumer loyalty establishment will be per-formed based on a selected Polish travel office operations.

Izabela Michalska-Dudek

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies