Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie

Tytuł:
Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Autorzy:
Ratajczyk, Monika
Współwytwórcy:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wydział Ekonomiczny, Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości, Katedra Metod Badawczych Zarządzania
Słowa kluczowe:
qualitative research
badania jakościowe
decyzje zakupowe
zarządzanie opakowaniem
package management
opakowanie
badania ilościowe
purchasing decisions
e-package
quantitative research
package
e-opakowanie
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN, ISSN:
9788320824858
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/24141  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy zaktualizowano wiedzę dot. opakowania w naukach o zarządzaniu, w szczególności w marketingu. Dokonano aktualizacji klasyfikacji opakowań, uwzględniając jego nowe formy (w tym m.in. opakowania aktywne, opakowania inteligentne, e-opakowania). Zaprezentowano stan badań nad wpływem opakowania na decyzje zakupowe konsumenta w literaturze polskiej oraz zagranicznej, a także uzupełniono go o autorskie, wieloetapowe badania (ilościowe, jak i jakościowe) wśród młodych konsumentów zamieszkujących wybrane miasta Polski.

The work updates knowledge about packaging in management sciences, in particular in marketing. The classification of packaging has been updated, taking into account its new forms (including active packaging, intelligent packaging, e-packaging). The state of research on the impact of packaging on consumer purchasing decisions in Polish and foreign literature is presented and supplemented with original, multi-stage research (quantitative and qualitative) among young consumers living in selected Polish cities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies