Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Legitymizacja władzy przez narrację historyczną. Mity i archetypy w hiszpańskich podręcznikach szkolnych po 1939 roku

Tytuł:
Legitymizacja władzy przez narrację historyczną. Mity i archetypy w hiszpańskich podręcznikach szkolnych po 1939 roku
Autorzy:
Chrostowski, Maciej
Współwytwórcy:
Uniwersytet Szczeciński
Słowa kluczowe:
szkolna narracja historyczna
mity polityczne
historia Hiszpanii
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydział Humanistyczny UMCS
ISBN, ISSN:
9788393421732
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/22358  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia proces umacniania władzy frankistowskiej w oparciu o szkolną narrację historyczną w Hiszpanii po wojnie domowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies