Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Środowisko jako kategoria pedagogiczno-ekologiczna

Tytuł:
Środowisko jako kategoria pedagogiczno-ekologiczna
Environment as pedagogical and ecological category
Autorzy:
Wolter, Edyta
Słowa kluczowe:
środowisko
wychowanie ekologiczne
ekologiczna samorealizacja
wychowanie do ekorozwoju
Data publikacji:
2011
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2223  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
"Forum Pedagogiczne UKSW" 1/2011, s. 147-164.

Środowisko naturalne osoby ludzkiej tworzy płaszczyzna przyrodnicza (w której jest pokarm), społeczeństwo (w którym jednostka żyje) oraz sama osoba stanowi dla siebie środowisko. Celem artykułu jest wyjaśnienie pedagogiczno-ekologicznych implikacji środowiska społeczno-przyrodniczej przestrzeni człowieka – jako kategorii badań naukowych humanistycznie zorientowanej filozofii społecznej (modelu badań jakościowych w kategoriach filozoficznych).

Michał Wyrostkiewicz

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies