Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Etyka i marketing, czyli nowe spojrzenie na literaturę niefikcjonalną

Tytuł:
Etyka i marketing, czyli nowe spojrzenie na literaturę niefikcjonalną
Autorzy:
Zimnoch, Mateusz
Współwytwórcy:
International Association for Literary Journalism Studies
Uniwersytet Jagielloński
Słowa kluczowe:
reportaż literacki
dziennikarstwo
marketing
dokument
fikcja
media
faktografia
literatura niefikcjonalna
non-fiction
etyka
fakt
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN, ISSN:
05550025
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2122  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Recenzja naukowa książki Pawła Zajasa "Jak świat prawdziwy stał się bajką. O literaturze niefikcjonalnej" (Poznań 2011).

Mateusz Zimnoch

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies