Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej 2008, 220 s.: il., ISBN 978-83-7205-265-0

Tytuł:
Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej 2008, 220 s.: il., ISBN 978-83-7205-265-0
Autorzy:
Jarocki, Mariusz
Współwytwórcy:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Słowa kluczowe:
zarządzanie bibliotekami
biblioteki
literatura
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ISBN, ISSN:
20801807
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/17574  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
recenzja

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies