Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość obsługi użytkownika biblioteki jako element koncepcji marketingowej

Tytuł:
Jakość obsługi użytkownika biblioteki jako element koncepcji marketingowej
Autorzy:
Wojciechowska, Maja
Współwytwórcy:
Ateneum - Szkoła Wyższa
Słowa kluczowe:
obsługa użytkownika
marketing biblioteczny
jakość usług
użytkownicy bibliotek
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
ISBN, ISSN:
9788374935111
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/17520  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents a client service methods as a part of marketing concept. The survey of polish libraries concerning service methods is included, which shows its practical utilization, readers opinion, and readiness of librarians. The results are referred to those obtained for a commercial institutions.

W referacie przedstawiono zasady filozofii obsługi użytkownika w ramach koncepcji marketingowej. Zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych w polskich bibliotekach ilustrujące, jak wykorzystywana jest ta koncepcja w praktycznej działalności bibliotek, jak czytelnicy oceniają jakość obsługi oraz jak bibliotekarze przygotowywani są do profesjonalnej obsługi klienta. Uzyskane dane zostały zinterpretowane na tle analogicznych badań prowadzonych w instytucjach komercyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies