Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Missed communication by Polish business potential of the Olympic Winter Games

Tytuł:
Missed communication by Polish business potential of the Olympic Winter Games
Niewykorzystany komunikacyjnie przez polski biznes potencjał Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Raport z badań
Autorzy:
Kończak, Jarosław
Współwytwórcy:
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Uniwersytet Warszawski
Słowa kluczowe:
sports sponsorship
sponsoring sportowy
związki sportowe
finansowanie sportu
sponsoring
organizacja sportu
sponsorship
sport
Data publikacji:
2018-09
ISBN, ISSN:
DOI: 10.33077/uw.24511617.ms.2018.3.57
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/17503  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The olympic games are one of the most valuable sports events in the world, and the olympic Team is the national pride. However, their potential is not used by business in Poland. The problem is among others a small number of rights that sponsors receive. The lack of branding at the games, the lack of promotional activities at the event, restrictive communication, the short time of interest in the olympic Team and a large number of other sponsors are the main reasons for the lack of interest in olympic sponsorship in Poland and the limited communication of brands around the games.

Igrzyska olimpijskie są jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie, a reprezentacja olimpijska – dumą narodową. Jednak potencjał komunikacyjny i marketingowy igrzysk nie jest wystarczająco wykorzystywany przez firmy komercyjne w Polsce. Jednym z kilku powodów tej sytuacji jest między innymi ograniczenie praw, które przysługują sponsorom. Brak brandingu w trakcie ścisłych rozgrywek na igrzyskach, brak możliwości działań promocyjnych na imprezie, restrykcyjne ograniczenia w komunikacji, krótki czas zainteresowania reprezentacją olimpijską i stworzenie ciekawej kreacji oraz duża liczba innych sponsorów w trakcie całego wydarzenia to główne powody braku zainteresowania sponsoringiem olimpijskim w Polsce wśród firm komercyjnych oraz ograniczonej komunikacji marek wokół igrzysk.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies