Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problemy zarządzania i marketingu na łamach polskich czasopism bibliotekoznawczych

Tytuł:
Problemy zarządzania i marketingu na łamach polskich czasopism bibliotekoznawczych
Autorzy:
Kamińska, Joanna
Współwytwórcy:
Uniwersytet Śląski
Słowa kluczowe:
bibliometria
zarządzanie bibliotekami
marketing biblioteczny
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Edward Mitek
ISBN, ISSN:
20811004
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/17411  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Problematyka zarządzania bibliotekami jako niedochodowymi instytucjami kultury oraz zastosowanie narzędzi marketingowych do promowania ich działalności stanowi ważny nurt refleksji w bibliotekoznawstwie. Na grunt nauki o bibliotece zaadoptowano terminologię i metodologię wywodzącą się z nauk organizacji i zarządzania. Celem artykułu jest ukazanie rozwoju problematyki zarządzania i marketingu w odniesieniu do bibliotek, w tym częstotliwości pojawiania się poszczególnych tematów i problemów, sposobów ich ujmowania, stosowanej terminologii i wykorzystywanej metodologii. W celu zbadania zagadnienia zastosowano metodę bibliometryczną. Jako materiał źródłowy wykorzystano artykuły z polskich czasopism bibliotekoznawczych za lata 1945–2018.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies