Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Miasta historyczne 3.0: Mieszkańcy a odwiedzający – w poszukiwaniu jakości i komfortu

Tytuł:
Miasta historyczne 3.0: Mieszkańcy a odwiedzający – w poszukiwaniu jakości i komfortu
Współwytwórcy:
Szkoła Główna Handlowa
Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc
Universitery College of Tourism and Ecology in Sucha Beskidzka
Walas, Bartłomiej
Zmyślony, Piotr
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Mikołajczyk, Adam
Kachniewska, Magdalena
Słowa kluczowe:
turystyka miejska
marketing turystyczny
zarządzanie w turystyce
gentryfikacja
miasta historyczne
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Urząd Miasta Krakowa
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/16581  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies