Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Participatory Approach in Music Education and its Influences on Social Behaviour and Participation in Culture

Tytuł:
Participatory Approach in Music Education and its Influences on Social Behaviour and Participation in Culture
Autorzy:
Świtała, Adam
Sarnowska, Malina
Wyrzykowska, Katarzyna
Współwytwórcy:
Instytut Filozofii i Socjologii PAN
Uniwersytet w Reykjaviku
Filharmonia Narodowa
Słowa kluczowe:
muzyka
badania edukacyjne
socjologia muzyki
zmiana społeczna
edukacja muzyczna
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Fundacja Muzyka jest dla wszystkich
Język:
angielski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/15252  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The research presented in this report is a case study of a music education programme based on a participatory approach introduced in a community centre in the Praga-Południe district in Warsaw. Due to its short duration and narrow range of research activities, the study is exploratory in its nature. The research is an attempt to depict and analyse the characteristics of informal music education based on a participatory approach and to put a light on certain research areas, as well as to define specific research topics, for further investigation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies