Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Academic E-learning Dilemmas

Tytuł:
Academic E-learning Dilemmas
Autorzy:
Morańska, Danuta
Współwytwórcy:
University of Dąbrowa Górnicza, Pedagogy Department Center of Modern Educational Methods and Technologies
Słowa kluczowe:
education
generation
academic e-learning
e-learning
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Studio NOA for University of Silesia in Katowice
ISBN, ISSN:
9788360071861
Język:
angielski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/13257  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper pays attention to the most crucial problems connected with implementing and carrying out e-learning classes at the university. Problems related to preparing and conducting e-courses are especially referred to. There have been described crucial issues that need to be copped with while taking care for the quality of academic distance methodology. The subject matter of presented issues results from the author’s numerous research results obtained during her professional responsibility as the manager of the team for the e-learning implementation at the University of Dąbrowa Górnicza.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies