Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kulturowe aspekty emocji w zarządzaniu

Tytuł:
Kulturowe aspekty emocji w zarządzaniu
Autorzy:
Krzyworzeka, Paweł
Współwytwórcy:
Kozminski University
Słowa kluczowe:
sektor usług
zarządzanie emocjami
kultura organizacyjna
Data publikacji:
2013-03-28
Linki:
http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1315  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pawel Krzyworzeka

Celem tego przeglądowego artykułu jest krytyczna analiza zagadnienia pracy emocjonalnej oraz, przede wszystkim, wskazanie jaki wpływ wywarła ta koncepcja na obszar badań organizacji i zarządzania. Zauważyć można znaczące zainteresowanie emocjami, szczególnie wśród badaczy sektora usług w stanach zjednoczonych. Impulsem na napisania tego przeglądowego artykułu było spostrzeżenie, że ten wyraźnie wydzielony nurt w międzynarodowej literaturze z zakresu zarządzania, w Polsce jest jedynie lekko zaznaczony.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies