Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fostering Autonomous Learning With the Aid of Online Technology

Tytuł:
Fostering Autonomous Learning With the Aid of Online Technology
Autorzy:
Malec, Wojciech
Współwytwórcy:
John Paul II Catholic University of Lublin
Słowa kluczowe:
learner autonomy
online technology
WebClass
LMS
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Studio NOA for University of Silesia
ISBN, ISSN:
9788360071823
Język:
angielski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/11741  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article discusses some of the ways in which learner autonomy can be promoted with the help of online technology, as represented by WebClass (webclass.co). Although the system is rather teacher-oriented, in that its greatest merit lies in facilitating the creation, organization and assignment of materials and assessments, it also allows students to exercise their autonomy by making the best use of the available resources. Among other things, the system allows students to define their learning goals, communicate with the teacher and other learners, access (and edit) learning materials, take tests/quizzes, and monitor their progress.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies