Tytuł pozycji:
THE IMPLEMENTATION OF LEARNING DESIGN USING LAMS (LEARNING ACTIVITY MANAGEMENT SYSTEM) IN AN ESOL ADULT CLASS
- Tytuł:
-
THE IMPLEMENTATION OF LEARNING DESIGN USING LAMS (LEARNING ACTIVITY MANAGEMENT SYSTEM) IN AN ESOL ADULT CLASS
- Autorzy:
-
Burns, Lorna
- Tematy:
-
LAMS
ESOL
adults
- Data publikacji:
-
2008
- Wydawca:
-
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Źródło:
-
Teaching English with Technology; 2008, 8, 4
1642-1027
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper examines the effects of implementing learning design using LAMS (Learning Activity Management System) on a group of ESOL (English for Speakers of Other Languages) pre-intermediate adult learners, two practitioners and the researcher at a further education college in London. It considers whether it would be advantageous to use LAMS more widely in the ESOL Department. The feasibility of re-using and re-purposing LAMS learning designs in the department is also explored.