Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE IMPLEMENTATION OF LEARNING DESIGN USING LAMS (LEARNING ACTIVITY MANAGEMENT SYSTEM) IN AN ESOL ADULT CLASS

Tytuł:
THE IMPLEMENTATION OF LEARNING DESIGN USING LAMS (LEARNING ACTIVITY MANAGEMENT SYSTEM) IN AN ESOL ADULT CLASS
Autorzy:
Burns, Lorna
Tematy:
LAMS
ESOL
adults
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Teaching English with Technology; 2008, 8, 4
1642-1027
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper examines the effects of implementing learning design using LAMS (Learning Activity Management System) on a group of ESOL (English for Speakers of Other Languages) pre-intermediate adult learners, two practitioners and the researcher at a further education college in London. It considers whether it would be advantageous to use LAMS more widely in the ESOL Department. The feasibility of re-using and re-purposing LAMS learning designs in the department is also explored.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies