Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CHINESE EFL TEACHERS’ APPLICATION OF E-EDUCOLOGY OF FOREIGN LANGUAGES: AN INVESTIGATION BASED ON TPACK FRAMEWORK

Tytuł:
CHINESE EFL TEACHERS’ APPLICATION OF E-EDUCOLOGY OF FOREIGN LANGUAGES: AN INVESTIGATION BASED ON TPACK FRAMEWORK
Autorzy:
Xiaobin, Liu
Wei, Zhang
Huiwen, Zhong
Lijun, Jiang
Tematy:
Chinese EFL teachers
EEFL
TPACK
EEFL trainings
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Teaching English with Technology; 2014, 14, 1; 49-75
1642-1027
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
For the past few years, TPACK has become a hot issue in the research fields of teacher education, integration of Information Technology (IT) and curricula as well as teacher knowledge. Besides, more and more concerns have been on TPACK of teachers in different subjects. Based on the TPACK Theory, the author uses questionnaires and interviews to investigate practical application status of Educology of Foreign Languages among English teachers involved in National English Teachers Training Project. The author also offers strategies and suggestions for trainings on Educology of Foreign Languages. The results show that the practical application of English teachers stays pessimistic in that teachers are far from the criterion required in terms of TPACK.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies