Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Коммуникативные ценности в зеркале медиа: “задушевность” vs. “светскость” vs. “гламурностъ” в современной русской прессе

Tytuł:
Коммуникативные ценности в зеркале медиа: “задушевность” vs. “светскость” vs. “гламурностъ” в современной русской прессе
Communicative Values in the Mirror o f Media: “zadoushevnost” vs. “svetsko st” vs. “glam ournost” in Contemporary Russian Newspapers
Autorzy:
ДЕМЕНТЬЕВ, ВАДИМ В.
Tematy:
Russian
communicative values
media
the Integrum system
personality
speech genres
Data publikacji:
2010-12-01
Wydawca:
Uniwersytet Opolski
Język:
rosyjski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Źródło:
Stylistyka; 2010, 19; 23-66
1230-2287
2545-1669
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article, Russian communicative values have been discussed. Such values belong to the best clues for understanding a national culture. The media speech material is an effective tool for researching the communicative values. The contexts with the lexical names of three Russian communicative values and tncir parts have been selected out of the contemporary Russian newspapers with an aid of the Integrum system, and then the counotative meaning of these contexts have been analyzed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies