Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Märchen schreiben und Fachsprache lernen: über das kreative Schreiben im Fachsprachenunterricht

Tytuł:
Märchen schreiben und Fachsprache lernen: über das kreative Schreiben im Fachsprachenunterricht
Autorzy:
Kubaszczyk, Joanna
Tematy:
Creative writing
professional language teaching
learning efficiency
motivation
expressive phase
free writing
Data publikacji:
2018-12-07
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Język:
niemiecki
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2018, 45, 2; 201-214
0072-4769
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper discusses the question of creative writing in business language teaching, using the example of writing fairy tales about taxes. For learners who do not have previous knowledge of the subject and need to acquire a similar level of expertise and vocabulary simultaneously, creative writing in language classes can increase learning efficiency and motivation, facilitate the cognitive processing of complex, complicated content, and integrate newly acquired (language) skills and expertise into the individual’s thinking processes

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies