Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Approach to the design of robust networked control systems

Tytuł:
Approach to the design of robust networked control systems
Autorzy:
Morawski, M.
Zajączkowski, A. M.
Tematy:
system sieciowy
system sterowania
inżynieria ruchu
komunikacja przemysłowa
networked control systems
traffic engineering
industrial communication
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Uniwersytet Zielonogórski. Oficyna Wydawnicza
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
International Journal of Applied Mathematics and Computer Science; 2010, 20, 4; 689-698
1641-876X
2083-8492
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper describes the application of the traffic engineering framework together with application layer procedures as mechanisms for the reduction of network latency lags. These mechanisms allow using standard and inexpensive hardware and software technologies typically applied for office networking as a means of realising networked control systems (NCSs) with high dynamic control plants, where a high dynamic control plant is the one that requires the sampling period several times shorter than communication lags induced by a network. The general discussion is illustrated by experimental results obtained in a laboratory NCS with the magnetic levitation system (MLS), which is an example of a structurally unstable plant of high dynamics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies