Tytuł pozycji:
Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
- Tytuł:
-
Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Importance of the Concept of Corporate Social Responsibility (CSR) in the Creation of Companies Value
- Autorzy:
-
Gołembski, Marcin
Wojtkowiak, Grzegorz
- Tematy:
-
corporate social responsibility
value management
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2013, 278
0208-6018
2353-7663
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In recent years, more and more interest (in view of building long-term value) of companies
both large and those in the SME sector, has the concept of corporate social responsibility (CSR).
The article attempts to identify the concept of CSR as a tool to build long-term value of the
company. This text presents the results of empirical research on the level of business awareness of
corporate social responsibility and performance and expected benefits of implementing CSR.