Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postawy przedsiębiorców wobec funkcjonujących na rynku pracy przedstawicieli pokolenia Y z wykształceniem wyższym. Możliwość usprawniania wzajemnej współpracy

Tytuł:
Postawy przedsiębiorców wobec funkcjonujących na rynku pracy przedstawicieli pokolenia Y z wykształceniem wyższym. Możliwość usprawniania wzajemnej współpracy
Business attitudes towards members of Gen Y functioning of the labor market
Autorzy:
Bartkowiak, Grażyna
Krugiełka, Agnieszka
Tematy:
postawy wobec nauczycieli akademickich
przedstawiciele pokolenia Y
attitudes toward academic teachers
representatives of Y generation
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość; 2016, 13; 59-78
1731-8440
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The inspiration that prompted the authoress of this article to take up the issue of the confrontation was the opinion of representatives of generation Y the views of employ-ers, owners of small medium sized businesses, self-employed for at least five years, regarding their opinions on the representatives of generation Y as employees. The elaboration is moving the issue of work attitudes representatives of generation Y, the considered from the perspective of employers. The article is composed of two parts: a synthetically presented theoretical discusses opinions to representatives of generation Y and mostly how they function in their workplaces and empirical aimed to know the attitudes of employers towards the repre-sentatives of generation Y in the labor market and in particular the organization and what actions should be taken from the perspective of the organization and the wider system and lying in the competence of the legislature to improve their cooperation with representatives of the generation Y. The study involved 46 owners of medium-sized companies, with more than 50 employees, have their own business for at least five years. The results showed concentrate on his career, and low loyalty towards the employer.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies