Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„To learn with” as an alternative voice for children’s education. Introduction to a European Project: Teaching for Holistic, Relational and Inclusive Early Childhood Education (THRIECE)

Tytuł:
„To learn with” as an alternative voice for children’s education. Introduction to a European Project: Teaching for Holistic, Relational and Inclusive Early Childhood Education (THRIECE)
Autorzy:
Leah, O’Toole,
Claire, Regan,
Agnieszka, Nowak-Łojewska,
Tematy:
learning as a process
the category “to learn with”
European Project THRIECE
Data publikacji:
2019-05-01
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Źródło:
Kwartalnik Pedagogiczny; 2019, 64(1(251)); 175-182
0023-5938
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Th e issue of the text focuses on the category of learning. The analysis of the term “learning” in the behaviouristic, humanistic and the interpretive aspects serves as a point of departure. The latter approach is exploited for further analyses in order to select the category “to learn with…”. This category is described in terms of the European Project THRIECE – Teaching for Holistic, Relational and Inclusive Early Childhood Education and presents its potential for children’s education in cognitive, emotional and social aspects.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies