Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reading “Queer” identities: pedagogical notes from the field

Tytuł:
Reading “Queer” identities: pedagogical notes from the field
Autorzy:
Kamalini, Mukherjee,
Tematy:
qualitative research
gender & sexuality
queer identity
narrative method
Data publikacji:
2019-01-23
Wydawca:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Źródło:
International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies; 2018, 5(2); 74-88
2392-0092
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper, the author presents a pedagogical insight of conducting a detailed exploratory study through methodological departures within the subjective boundaries of a specific field. The work is based upon inferences drawn from the study of “queer” identities in an urban but inherently parochial setting of a postcolonial city – Kolkata. The paper attempts to map and chart the various aspects of conducting qualitative research in a relatively unexplored area, with rapidly evolving socio-cultural values and systems of identity formation. The paper charts out the experiences from the field, while dealing with both the apparent and the esoteric, with objective and empirical evidence to support the arguments presented herein.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies