Tytuł pozycji:
Analiza ofert sprzedaży internetowej produktów FMC w wybranych sklepach
- Tytuł:
-
Analiza ofert sprzedaży internetowej produktów FMC w wybranych sklepach
The analysis of online sale offers of FMCG in selected stores
- Autorzy:
-
Jankowska, A.
Lukasiak, M.
- Data publikacji:
-
2016
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Logistyki; 2016, 1[3]
2450-8055
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie