Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Петриківка як елемент брендування регіону

Tytuł:
Петриківка як елемент брендування регіону
Petrykivka as part of the branding of the region
Autorzy:
Smirnova, T.A.
Tematy:
бренд
інвестиції
інвестиційна привабливість
економіка регіону
brand
investment
investment attraction
the region’s economy
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Dnieprowski Uniwersytet Narodowy im. Ołesia Honczara
Język:
ukraiński
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
European Journal of Management Issues; 2013, 2; 32-35
2519-8564
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Influence of brand «Petrikivka» is analysed on the increase of investment attractivenessof region and state on the whole

Проаналізовано вплив бренда «Петриківка» на підвищення інвестиційної привабливості регіону та держави в цілому.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies