Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy żart reklamy jest wart? – perspektywa odbioru reklam humorystycznych

Tytuł:
Czy żart reklamy jest wart? – perspektywa odbioru reklam humorystycznych
Autorzy:
Iwańska, Marta
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Konteksty Kultury; 2013, 10, 1-2
2353-1991
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article examines the successful persuasiveness of humorous advertisements. Many psychologists and sociologists claim them to be well-liked and effective. They affect the recipient’s mind, thus increasing the perlocutionary effectiveness. Humorous advertisements can be effective for several reasons. They entertain the recipients, putting them into a good mood, due to which the receiver is more liable to persuasion and his ability to counter-argument is limited. Decoding of funny wordplays gives a recipient intellectual satisfaction. Such message is easier to remember and more effective in drawing attention. Participation of wellknown and liked people increases the trust in the presented product. Humorous advertisements, utilizing various mechanisms of persuasion, amuse a recipient, simultaneously persuading him in a peripheral way to purchase a given commodity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies