Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe wykorzystanie blogów internetowych. Ewolucja w stronę funkcji dydaktycznej

Tytuł:
Nowe wykorzystanie blogów internetowych. Ewolucja w stronę funkcji dydaktycznej
The New Uses of Weblogs. Evolving Towards Didactic Functions
Autorzy:
Polcyn-Matuszewska,, Sylwia Maria
Tematy:
blog
educational process
teacher
student
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja; 2014, 6, 2; 207-220
2300-0422
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays blogs have been acquiring new functions. Apart from traditional blogs, one can see a growing number of blogs that have a didactic function. Blogs have been used more and more often by the teachers at different education levels in order to support and optimise the teaching and learning processes. Linking entertainment and teaching, they have become a place of unlimited possibilities for the students, where students can acquire new knowledge, develop their own interests and increase cognitive curiosity. Educational blogs that are used actively by the teachers can positively influence educational process and introduce students to self-education, thus preparing them to the process of lifelong learning in the future.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies