Tytuł pozycji:
Uwagi na temat chińskiego rynku zbytu towarów konsumpcyjnych ze szczególnym uwzględnieniem dóbr luksusowych
- Tytuł:
-
Uwagi na temat chińskiego rynku zbytu towarów konsumpcyjnych ze szczególnym uwzględnieniem dóbr luksusowych
- Autorzy:
-
Oziewicz, Ewa
- Tematy:
-
China, consumer goods, luxury goods, outlet
Chiny, towary konsumpcyjne, dobra luksusowe, rynek zbytu
- Data publikacji:
-
2015
- Wydawca:
-
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
- Źródło:
-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia; 2015, 49, 2
0459-9586
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
China, being perceived so far as a cheap producer of everything, the world’s “factory”, is more and more often treated not as a supply source, but as a huge, counting more than 1.3 bln people, outlet. The long period of dynamic economic growth resulted in the Chinese society’s getting wealthier and turning to consumption of goods. The main aim of the article is to present Chinese possibilities of creating demand for consumer goods, and particularly luxury ones.
Artykuł nie zawiera abstraktu w języku polskim.