Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie kompetencji społecznych w pracy pedagoga specjalnego

Tytuł:
Znaczenie kompetencji społecznych w pracy pedagoga specjalnego
Autorzy:
Wolan-Nowakowska, Mariola
Tematy:
competences, social competences, special educator, social skills training
kompetencje, kompetencje społeczne, pedagog specjalny, trening umiejętności społecznych
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Źródło:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny; 2016, 35, 3
0137-6136
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Developing interpersonal skill by taking part in various social skills trainings is the crucial factor in preparing for following a special educator’s profession. The aim of the working paper is to indicate key importance of social skills in job performed by the social educator.

Istotnym aspektem przygotowania do wykonywania zawodu pedagoga specjalnego powinno być rozwijanie umiejętności interpersonalnych przez uczestnictwo w różnego rodzaju treningach umiejętności społecznych. Celem artykułu jest wskazanie na kluczowe znaczenie kompetencji społecznych w pracy pedagoga specjalnego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies