Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja Zarządzania 2.0 jako konsekwencja rewolucji cyfrowej

Tytuł:
Koncepcja Zarządzania 2.0 jako konsekwencja rewolucji cyfrowej
Conception of Management 2.0 as consequences of digital revolution
Autorzy:
Gonciarski, Wiesław
Tematy:
Rewolucja technologiczna
Technologia cyfrowa
Zarządzanie
Zarządzanie 2.0
Digital technology
Management
Management 2.0
Technological revolution
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2017, 338; 38-53
2083-8611
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Technologie cyfrowe z coraz większą siłą wpływają zarówno na sferę gospodarczą, społeczną, jak i polityczną oraz kulturową. W szczególności chodzi tu o takie zjawiska jak: wzrost „inteligencji komputerów”, powszechność cyfryzacji, rozwój Internetu w wersji 2.0 (Web 2.0); wzrost popularności technologii mobilnych i bezprzewodowych, Big Data, Cloud Computing, tzw. Internet rzeczy oraz druk 3D. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytania: czy istnieje i jak silny jest związek między postępem w technologiach cyfrowych a rozwojem zarządzania oraz czy zmiany są na tyle istotne, że prowadzą do wykształcenia się nowej wersji zarządzania? Artykuł ma charakter teoretyczny i wykorzystano w nim, przede wszystkim, metodę krytycznej analizy tekstów.

Digital technologies influence more and more both economic, social, political and cultural spheres. Particularly, it is about such phenomena as: increase of ‘computer intelligence’, digitalization prevalence, Internet in version 2.0 (Web 2.0) development; increase of mobile and wireless technologies popularity, Big Data, ‘Internet of Things’ and 3D. The article is an attempt to answer the questions: is there and how strong is the correlation between progress in digital technologies and management development and are the changes so important that lead to creation of the new version of management? The article has theoretical nature and first of all the method of critical texts analysis has been used.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies