Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reputacja jako czynnik determinujący sukces przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie branży deweloperskiej

Tytuł:
Reputacja jako czynnik determinujący sukces przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie branży deweloperskiej
Reputation as a factor determining the success of an enterprise on the market by the example of industry development
Autorzy:
Grześ-Bukłaho, Justyna
Tematy:
Determinanty sukcesu
Przedsiębiorstwo deweloperskie
Reputacja
Rynek nieruchomości
Determinants of the success
Enterprise development
Reputation
The real estate market
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2017, 343; 48-59
2083-8611
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest analiza reputacji jako czynnika determinującego funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw na rynku. Analizy dokonano na przykładzie przedsiębiorstw deweloperskich na rynku nieruchomości mieszkaniowych. Artykuł prezentuje aspekt teoretyczny pojęcia „reputacja”. Analizę źródeł wtórnych poparto wynikami badań empirycznych prowadzonych metodą panelu ekspertów. Wnioski płynące z analizy umożliwią określenie, jakie czynniki wpływają na funkcjonowanie przedsiębiorstw deweloperskich na rynku, jakie jest znaczenie reputacji oraz na jakie czynniki reputacja oddziałuje.

The purpose of this paper is to analyse the reputation as a factor determining the operation and development of the companies on the market. The analysis was made on the example of enterprise development in the housing market. The article presents the aspect of the theoretical concept of reputation. Analysis of secondary sources was based on the results of empirical research method of panel of experts. The conclusions of the analysis will determine what factors influence the functioning of the development companies on the market, what is the importance of reputation, and on what factors the reputation affect.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies