Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Use of Social Media in the Polish Retail Banking in the Era of Marketing 3.0

Tytuł:
The Use of Social Media in the Polish Retail Banking in the Era of Marketing 3.0
Autorzy:
Tarabasz, Anna
Tematy:
Marketing
Media społecznościowe
Sektor bankowy
Banking sector
Social media
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2013, 150; 159-168
2083-8611
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Currently as the basis for co-creation and improvement of business offer serves the combined idea of crowdsourcing and social media. Solutions and applications of Web 2.0 are not only a next stage of evolution in the direction of Web 3.0 and Meta Web. They become rather a living proof how "future theories" become a current practice for more and more companies. The marketing concept transforms in a similar manner, as nowadays cocreation and interaction with the target group seem to be more important, than simple customer orientation. The article tries to illustrate the disparity between available and implemented solutions on the use of electronic communication tools within the social media. The basis for discussion in this regard will results presentation of research, conducted among nearly 1,800 customers of 11 largest banks in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies