Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kryteria doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie

Tytuł:
Kryteria doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie
Methods selection in the process of strategy implementation in an enterprise
Autorzy:
Noga, Gracjana
Tematy:
zarządzanie strategiczne
implementacja strategii
dobór metod
strategic management
strategy implementation
methods selection
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; 2018, 538; 262-274
1899-3192
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule skoncentrowano się na problemie doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie. W celu sprawnej implementacji strategii w przedsiębiorstwie powinny być wykorzystywane te spośród metod, które w jak największym stopniu starają się wypełnić funkcje przyjęte w procesie implementacji strategii. Niemniej często na wybór metod wpływ ma szereg różnych uwarunkowań. Zaprezentowana w artykule koncepcja doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie opiera się na uwzględnieniu w procesie doboru metod kryteriów dotyczących warunków funkcjonowania przedsiębiorstw oraz różnych uwarunkowań sytuacyjnych. W pierwszej części zaprezentowano zestawienie metod, które mogą być wykorzystywane do wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. Następnie metody uporządkowano, biorąc pod uwagę obszar ich zastosowania. W ostatniej części zaprezentowano, biorąc pod uwagę różne kryteria dotyczące uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstw, możliwość zastosowania zaproponowanych metod.

This article focuses on selection methods in strategy implementation process. To achieve the goal of fluent strategy implementation in a company, an enterprise should, first of all, use those methods which cover major functions of strategy implementation. Often many other circumstances need to be taken into account. This article presents a view of analyzed problem providing for companies’ surroundings and different situational conditions. The first part contains study methods which can be used in strategy implementation in a company. All methods were chosen by the area of potential use. The last part points to the possibility of using previously shown methods taking into account selected circumstances of companies’ market activities. Considerations presented in the article are the first attempt to solve the problem of selecting methods of management strategy implementation in the company. They are also part of methodological considerations in the selection of methods in the process of solving management problems.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies