Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

FUNKCJONOWANIE DZIECI Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU W SEGREGACYJNYM ORAZ NIESEGREGACYJNYM SYSTEMIE KSZTAŁCENIA W OPINIACH RODZICÓW

Tytuł:
FUNKCJONOWANIE DZIECI Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU W SEGREGACYJNYM ORAZ NIESEGREGACYJNYM SYSTEMIE KSZTAŁCENIA W OPINIACH RODZICÓW
Autorzy:
Lubas, Maria
Gosztyła, Tomasz
Tematy:
autyzm
rodzicielstwo
edukacja
autism
parenthood
education
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne; 2018, 11(1)/2018; 256-286
2300-1739
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
PARENTS’ OPINIONS ON THE FUNCTIONING OF CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER IN THE SEGREGATIONAL AND NONSEGREGATIONAL SYSTEMS OF EDUCATION

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies