Tytuł pozycji:
MARKETING DOŚWIADCZEŃ – ZAŁOŻENIA I PERSPEKTYWY
- Tytuł:
-
MARKETING DOŚWIADCZEŃ – ZAŁOŻENIA I PERSPEKTYWY
EXPERIENTIAL MARKETING – ASSUMPTIONS AND PROSPECTS
- Autorzy:
-
Brandys, Joanna
- Tematy:
-
marketing
marketing doświadczeń
konsumpcja
- Data publikacji:
-
2016-12-30
- Wydawca:
-
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Źródło:
-
Zeszyt Naukowy Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; 2016, 42; 13-22
2300-6285
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marketing to dziedzina, która nieustanie się rozwija, co z jednej strony jest wynikiem
zmieniających się warunków w jakich funkcjonują współczesne przedsiębiorstwa, a z drugiej
adoptowaniem przez działania marketingowe dorobku wiedzy i osiągnięć dziedzin czasami
dość odległych od klasycznie pojmowanych zagadnień sfery zainteresowania marketingu.
Jedną z takich koncepcji, która opiera się na podstawach wiedzy z zakresu marketingu, a
równocześnie w nowoczesnych sposób podchodzi do zagadnień relacji z konsumentem jest
marketing doświadczeń.
Marketing is a field of study that is constantly developing, which - on the one hand -is
partly due to the changing environment of contemporary companies and – on the other hand –
is the effect of the adaptation of the knowledge and developments in fields that are sometimes
remote to the traditionally conceived areas of interest of marketing. Experiential marketing is
one of the concepts that are based on the fundamentals of marketing and at the same time have
a modern approach to the issue of consumer relationships.