Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Finansowy i ekonomiczny aspekt prowadzenia własnej winnicy

Tytuł:
Finansowy i ekonomiczny aspekt prowadzenia własnej winnicy
Financial and economic aspect of running own vineyard
Autorzy:
Manka, A.
Kosatka, K.
Dabrowska, K.
Stanczyk, R.
Krzywonos, M.
Tematy:
wina
winnice
winiarnie
biznes
koszty inwestycyjne
aspekty finansowe
aspekty ekonomiczne
oplacalnosc inwestycji
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Nauki Inżynierskie i Technologie; 2014, 4(15)
2449-9773
2080-5985
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wino jest uwielbianym i cenionym trunkiem, którego popularność stale wzrasta. Nie jest więc zaskoczeniem, że coraz więcej miłośników wina zakłada własne winnice. Dzieje się tak nie tylko w krajach, gdzie produkcja wina niejako wpisuje się w tradycję, ale także w krajach, w których niegdyś trunek ten nie cieszył się popularnością. W Polsce biznes winny znajduje się jeszcze w fazie raczkowania, ale zauważalny jest jego szybki rozwój. Celem artykułu była analiza działań podejmowanych na rzecz otworzenia własnej winnicy w Polsce. Szczególną uwagę skoncentrowano na aspektach finansowych i formalnych. Starano się odpowiedzieć na pytanie, czy własna winnica w Polsce to dobry i dochodowy pomysł na biznes.

Wine is widely respected and loved beverage, which popularity is constantly on the rise. It is not surprising that wine enthusiasts are starting their own vineyards. This is not only limited to countries with wine producing traditions, but it is also gaining popularity in regions that wine has not been alcohol of first choice. In Poland wine business despite not being not a well developed sector, is expanding rapidly. The aim of this article is the analysis of the actions needed to be undertaken to open own vineyard in Poland with special emphasis on the financial aspects of starting a wine business. The article tries to answer the question: Is private vineyard a good and profitable business in Poland?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies