Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Information and communication technologies as a source of marketing innovations in retail – trends

Tytuł:
Information and communication technologies as a source of marketing innovations in retail – trends
Autorzy:
Reformat, Beata
Tematy:
Information and communication technologies
Marketing innovations
Retail
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Journal of Economics and Management; 2016, 23; 45-53
1732-1948
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Economic growth in modern retail trade is determined by the development of resources, especially knowledge and innovation. The aim of this paper is to demonstrate that retailers use innovative solutions, which are based on new information and communication technologies. Their manifestation is the development of marketing innovations. The investigation is aimed at answering the following questions: What are the possibilities for creating marketing innovations in trade based resources and potential of ICT? What trends can be observed in the creation of marketing innovations to trade based on knowledge acquired through ICT tools?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies