Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Branding as a Bridge for Commodities Towards a Liberalized Market: a Study in the Electricity Sector

Tytuł:
Branding as a Bridge for Commodities Towards a Liberalized Market: a Study in the Electricity Sector
Autorzy:
Larsen, Fridrik
Tematy:
Branding
Rynek energetyczny
Energy market
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Journal of Economics and Management; 2014, 15; 123-154
1732-1948
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper builds a theoretical foundation and adds to it empirical data from two different energy markets; the Icelandic and the Polish markets. The data merges insights from an interdisciplinary literature review, with empirical verification generated from two complimentary, qualitative studies. The specific objectives are to research similarities and differences between the two above mentioned markets. Furthermore to assist in the above mentioned managerial challenge by means of theoretical sound measures of marketing behavior. In particular branding and it´s sub dimension, differentiation by making propositions on theory development for differentiation of brands within the electricity sector.(fragment of text)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies