Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Special Needs of Boys and the Impact of Mixed-Gender Teams

Tytuł:
Special Needs of Boys and the Impact of Mixed-Gender Teams
Autorzy:
Traxl, Bernd
Huber, Johannes
Tematy:
early childhood education
child-teacher-relationship
mixed gender staff
video observation
mixed method-design.
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Akademia Ignatianum w Krakowie
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Journal of Preschool and Elementary School Education; 2015, 8; 89-102
2084-7998
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Theoretically based on early pedagogical and psychoanalytic research ndings, the Austrian W-INN-study aims at con rming research questions as well as nding possible new hypotheses about men’s in uence on children. The pilot study focuses on different research questions: What similarities and/or differences can be found in interactions with children de- pending on childcare staff composition (mixed gender vs. female)? What are childrens’ (re-)actions in these groups/towards staff? Are there possible ‘compensatory effects’ of male childcarers for children who don’t have much contact with fathers and/or men in general? Our paper will present the main results of the research project and its practical implications

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies