Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Von der Konservativität zur schöpferischen Methodik

Tytuł:
Von der Konservativität zur schöpferischen Methodik
From conservativity to creative methodology
Autorzy:
Dolinská, Eva
Marinicová, Mária
Tematy:
literature,
music,
interpretation
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Język:
niemiecki
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Humanum. Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne; 2017, 4(27); 43-55
1898-8431
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The child at school is not an empty container that Teacher wants to fulfill with wisdom. Every child has its own inner potential, its own possibilities and the desire to become something, to make something meaningful. Our task is to recognize and respect this potential, to help the student through the content of the learning material, to find their own ways, how to develop the potential in their own favor and for social acceptance. It seems absurd, but it is logical that this potential of individuals can only be recognized by allowing them to express themselves in their own way. In order for them to have the freedom of choice of activities, content and social relationships in the learning process to reach the goals they set for themselves, including those needed for social acceptance of themselves.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies