Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

In-World Marketing in Second Life

Tytuł:
In-World Marketing in Second Life
Autorzy:
Alföldiová, Alexandra
Trnka, Andrej
Tematy:
advertising
in-world
marketing
marketing tools
second life
virtual business
virtual world
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Univerzita sv. Cyrila a Metoda. Fakulta masmediálnej komunikácie
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Acta Ludologica; 2019, 2, 2; 58-71
2585-8599
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this exploratory study is to identify the main advertising tools used in-world the in the virtual world Second Life. The main categories of products and services available within the world were defined and divided: the advertising opportunities into free marketing tools, official tools and in-world marketing tools. Second Life creates a unique platform, which allows the creation of a virtual business with profits in real life. Advertising and in-world marketing offers them the option to promote virtual goods. The main marketing tools within the virtual environment are defined and elaborated with specific cases. The lack of literature related to Second Life is visible in the sources and the environment is still unexplored, therefore we used personal experience from our 11 year presence within the virtual environment and virtual business in Second Life.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies