Tytuł pozycji:
W POSZUKIWANIU ZINTEGROWANEJ PRZESTRZENI SPOŁECZNO-EDUKACYJNO-ZAWODOWEJ – NAUKOWA SZKOŁA PROFESJOLOGII
- Tytuł:
-
W POSZUKIWANIU ZINTEGROWANEJ PRZESTRZENI SPOŁECZNO-EDUKACYJNO-ZAWODOWEJ – NAUKOWA SZKOŁA PROFESJOLOGII
IN SEARCH OF AN INTEGRATED SOCIAL-EDUCATIONAL-PROFESSIONAL SPACE – THE PROFESSIOLOGY SCHOOL OF THOUGHT
- Autorzy:
-
Bogusław, Pietrulewicz
- Tematy:
-
edukacja
praca
profesjologia
education
work
professiology
- Data publikacji:
-
2017-12-20
- Wydawca:
-
Uniwersytet Zielonogórski. Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Nauk o Pracy. Polskie Towarzystwo Profesjologiczne.
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
- Źródło:
-
Problemy Profesjologii; 2017, 2; 49-53
1895-197X
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Kształtowanie drogi zawodowej człowieka jest tematem wielowymiarowym. Szczególne zna-czenie w budowaniu przestrzeni rozwoju zawodowego ma profesjologia. Dorobek naukowo-badawczy i organizacyjny profesjologii tworzy szczególną szkołę naukową. Istnieje potrzeba dalszych badań w kontekście wpływu nauk o pracy na stawanie się zawodowe człowieka.
Shaping ones professional path is a multidimensional topic. The Professiology has particular significance in the process of building space of the professional development. Research and or-ganizational achievements of the Professiology are creating particular school of thought. There is a need for further studies on the influence of work science upon professional development.