Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer Orientation Management Concept As The Innovative Way For Ukrainian Enterprises

Tytuł:
Customer Orientation Management Concept As The Innovative Way For Ukrainian Enterprises
Autorzy:
Illiashenko, Sergii
Golysheva, Ievgeniia
Tematy:
customer
customer-oriented concept
product
transition model
customer-oriented company
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
MIND Journal; 2016, 1; 1-15
2451-4454
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article the emergence of the customer-oriented business concept has been analyzed, also differences between a product-oriented enterprise and a customer-oriented company have been discussed. The advantages and disadvantages of the customer-oriented business have been defined. Problems of transition to the customer-oriented concept are grouped according to the following aspects: the state, economic players and an enterprise. As a result the model of the transition from a product-oriented enterprise to a customer-oriented enterprise is developed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies