Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer Involvement in the Game Development Process

Tytuł:
Customer Involvement in the Game Development Process
Autorzy:
Prystupa-Rządca, Kaja
Starostka, Justyna
Tematy:
user involvement
game industry
new product development
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Fundacja Upowszechniająca Wiedzę i Naukę Cognitione
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Źródło:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation; 2015, 11, 3; 43-66
2299-7075
2299-7326
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The creative industry is a fast developing sector of economy in many countries. Growing competition in this area has led many companies to implement strategy of users' involvement in product development in order to deliver products that are more aligned with customers’ needs. On the other hand, the attempt to align the customers’ expectations with artistic creativity may create tensions. Therefore, the aim of the research is to examine the methods of users’ involvement in product development and real impact of the users on project design. The obtained findings are based on two-year qualitative research project conducted in game development companies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies